نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 09:50

دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان می ترسند

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان می ترسند، گفت: هتک حرمت های صورت گرفته به مقدسات مسلمانان موجب آگاهی بیشتر درباره اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا صبح سه شنبه در جمع نوجوانان و جوانان هیئتی و عزاداران شهرستان آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان امام حسین (ع) این روزها حال بدی دارند، تاکید کرد: بدخواهان نظام مقدس اسلامی از گسترش روز افزون اسلام در جهان می‌ترسند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز می‌داند که انتشار پیام‌های قرآن کریم مخصوصاً پیام ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان چقدر اشاعه پیدا کرده و به شدت دچار ترس و وحشت شده است، گفت: به این دلایل است که دشمنان به صورت جنون آمیز دست به هتک حرمت قرآن کریم زدند.

امام جمعه آرادان ادامه داد: قطعاً این توطئه خباثت آمیزشان، موجب آگاهی بیشتر آزادگان جهان و روی آوردن بیشتر جوانان و دانشجویان کشورهای غربی به قرآن مجید و مکتب نورانی و سعادت آفرین اسلام خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه در دست گرفتن و بر سر نهادن قرآن کریم توسط نوجوانان در مراسم نورانی ایام محرم یک پیام به دشمنان است، گفت: شما نوجوانان با بصیرت و آگاه، با این کار هوشمندانه به دشمنان حقیر این مکتب نورانی اعلام کردند که ما سربازان امام حسین (ع) هستیم و از قرآن کریم و اهل بیت (ع) جدا نمی‌شویم.

به گزارش مهر، نوجوانان حاضر در این مراسم هر کدام یک قرآن در دست داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400352

مهمترین اخبار ایران و جهان: