نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 16:20

مسئولان در برخورد با خبرنگاران سعه صدر داشته باشند

اردبیل- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: مسئولان در برخورد با خبرنگاران و پذیرش انتقادات اصحاب رسانه با سعه صدر وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: امروز مسئولان در نظام اجتماعی در کنار مسئولیت‌های خطیری که دارند، میراث‌دار و امانتدار انقلاب اسلامی و خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه هر مسئولی باید خود را در برابر نقد منصفانه و دلسوزانه رسانه‌ها پاسخگو بداند، تصریح کرد: شعار خبرگزاری مهر «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» است و همین شعار باید در بین همه مسئولان نظام اسلامی نهادینه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل خبرگزاری مهر را در راستای انجام مأموریت‌های خطیر اطلاع‌رسانی در استان اردبیل موفق ارزیابی کرد و گفت: امروز خبرگزاری مهر به یک ویژند خبری و اطلاع‌رسانی در استان تبدیل شده و این جز با تعهد خبرنگاران آن حاصل نمی‌شد.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده با بیان اینکه مسئولان باید خود را در برابر انتقادهای خبرنگاران پاسخگو بدانند، افزود: این مسئولان باید در برخورد با خبرنگاران نیز سعه صدر داشته و خبرنگاران را در انعکاس واقعیت‌ها یاری کنند.

وی به‌کارگیری نیروهای مخلص را در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هر مسئولی از این امر عدول کند، خائن به خون شهدا و نظام اسلامی است و باید هر چه سریع‌تر جای خود را به یک نیروی مخلص و متعهد به نظام اسلامی دهد.

در این نشست مدیر خبرگزاری مهر استان اردبیل نیز با انتقاد از برخی مسئولان در برخورد غیرحرفه‌ای با خبرنگاران خاطرنشان کرد: اینکه تنها یک روز در ۱۷ مرداد به نام خبرنگاران بوده و از آنها تجلیل شود و در باقی ایام سال خبرنگاران در تیررس انتقادات و شکایات قرار گیرند، منصفانه نیست.

مسئولان در برخورد با خبرنگاران سعه صدر داشته باشند

مالک پناهی سِردی اضافه کرد: خبرنگاران از مسئولان انتظار دارند تا به سخنانشان پایبند بوده و خبرنگاران را در ارائه اخبار و آمار صحیح یاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار از خبرنگاران خبرگزاری مهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438396

مهمترین اخبار ایران و جهان: