نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 16:57

صدور ۹۹ هزار برگ بارنامه طی ۴ ماهه امسال در اردبیل

خلخال_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۹ هزار و ۲۸۹ برگ بارنامه در استان اردبیل طی ۴ ماهه اخیر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای شهرستان خلخال اظهار کرد: ۹۹ هزار و ۲۸۹ برگ بارنامه در استان اردبیل طی ۴ ماهه اخیر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالاهای جابه‌جا شده سیمان فله و کیسه‌ای، مصالح ساختمانی، آب معدنی، هندوانه، سیر و شمش آهن بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ۴ ماهه گذشته بیشترین کالا از شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین، بیله سوار، مشگین‌شهر، گرمی، خلخال و اصلاندوز جابه‌جا شده است.

شیرین‌زاده با اشاره به جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل گفت: این مقدار کالا در ۴ ماهه سال‌جاری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش ۱۱۰ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۱۰۲ هزار و ۱۳۷ تن کالا از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه‌جا شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و۶۲۷ تن بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1402096

مهمترین اخبار ایران و جهان: