نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 11:54

ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است، گفت: برخی مسئولیت خود را پلکانی برای اهداف بالاتر می بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح شنبه در دیدار با جمعی از فعالان جامعه ایثارگری سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه قوانین موجود برای حفظ عزت و کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران مغتنم است، بیان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچنان بر سر عهد خود هستند و از ولی فقیه، نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ظاهرسازی و آمار سازی برخی مسئولان تأسف برانگیز است، افزود: برخی افراد از روز اول که در مسئولیت قرار می‌گیرند، موقعیت و منصب خود را پله می‌دانند و برای رسیدن به مرحله بعدی به آمار سازی، تصویرسازی و برخی اقدامات دیگر روی می‌آورند.

امام جمعه سمنان گفت: این اقدامات در صورتی رخ می‌دهد که ایثار و فداکاری هزاران شهید، جانباز و آزاده در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست لذا باید تاکید کرد که امروز نیز همچنان مورد عنایت و توجه شهدای والامقام انقلاب اسلامی قرار داریم و امداد ارواح طیبه شهدا همچنان شامل نظام، انقلاب و کشور می‌شود.

مطیعی پیگیری اشکالات و نواقص موجود در کشور را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: در برخی موارد از ما سوال می‌شود که چرا در فلان قضیه سکوت می‌کنید، در حالی که آن موضوع در حال پیگیری است و لازم نیست همه مسائل به طور علنی مطرح شوند.

وی با بیان اینکه نباید زحمات مدیرانی که در حال کار و تلاش هستند را نادیده گرفت، گفت: این درست است که باید از همه مدیران توقع داشته باشیم در حوزه کاری خود قوی و پرکار ظاهر شوند اما این امر نباید باعث شود تلاش‌هایِ در حال انجام، تحت‌الشعاع برخی مسائل قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426508

مهمترین اخبار ایران و جهان: