نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 18:46

تشکل‌های دانشجویی در بوشهر حمایت می‌شود

بوشهر- مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صحرانورد بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه دیدار نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از تشکل‌های دانشجویی برنامه‌های خوبی را در دانشگاه خلیج فارس داریم.

وی اضافه کرد: فعالان دانشجویی دارای مطالبات و دغدغه‌هایی هستند که مسئولان دانشگاه تلاش می‌کنند پاسخگوی این مطالبات بوده و به این مسائل و مشکلات رسیدگی کنند.

مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تشکل‌های دانشجویی در بوشهر حمایت می‌شود و مطالبات مطرح شده توسط مدیران دانشگاه دنبال و پیگیری می‌شود.

دانشجویان در این نشست سه ساعته به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه مسائل رفاهی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی دانشگاه پرداخته و انتظارات خود را از رئیس دانشگاه اعلام کردند.

حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز پس از شنیدن صحبت‌های دانشجویان به سوالات آنان پاسخ داده و به تشریح عملکرد دانشگاه پرداخت.

همچنین مراد علی فولادوند معاون آموزشی، حسین قائدی معاون فرهنگی و دانشجویی، اکرم فرهادی معاون تحقیقات و فناوری نیز به سوالات مطرح شده دانشجویان پاسخ گفتند.

تشکل‌های دانشجویی در بوشهر حمایت می‌شود

در این جلسه محمد قائدی از شورای صنفی، کوثر یونسی از بسیج دانشجویی، زهرا جوکار از انجمن علمی بهداشت، بابک قناعتی از انجمن علمی دندانپزشکی، محمدرضا گله گیریان از کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی، علیرضا دشتیانه از انجمن‌های علمی، سارا سبک خیز از کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی، نرجس بیلوئی از هیئت منتظران دانشجویی، فاطمه شریف نژاد از انجمن علمی هوشبری، رضا ملاکی از کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی و چند تن دیگر به نمایندگی از سایر دانشجویان دیدگاه‌ها و مسائلی را بیان کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200708

مهمترین اخبار ایران و جهان: