نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 21:29

کادر فنی و مدیریت تیم بسکتبال شهرداری گرگان پاسخگوی نتایج باشند

گرگان- عضو شورای اسلامی گرگان با اشاره به نتایج اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیا، گفت: کادرفنی و مدیریت تیم بسکتبال باید پاسخگوی مطالبه هواداران باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت مقسم شامگاه شنبه در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد: مجموعه شورای اسلامی شهر گرگان حداکثر حمایت و مساعدت‌های لازم را از تیم بسکتبال شهرداری این شهر انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در حالی که مجموعه سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال رقمی در حدود ۱۵ میلیارد تومان برای تیمداری هزینه کردند تیم شهرداری گرگان با هزینه ۴۸ میلیارد تومانی وارد این مسابقات شده است.

وی بیان کرد: برخی اقدامات در حوزه جذب بازیکن در تیم شهرداری گرگان باید بررسی شود چرا باید بازیکنی ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت کند اما یک ثانیه هم در ترکیب تیم قرار نگیرد.

مقسم گفت: سرمربی و مجموعه کادر فنی به همراه مدیریت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باید پاسخگوی نتایج به دست آمده این تیم در لیگ برتر بسکتبال و سوپر لیگ قهرمانی غرب آسیا باشند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به برخی از چالش‌های مدیریت شهری از جمله مشکلات مرتبط با عدم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد پاکبانان، نامشخص بودن پروژه‌های کلنگ زنی شده در بهمن ماه سال گذشته، ابهام در خصوص آخرین وضعیت سورتمه گرگان و بلاتکلیفی در خصوص تله کابین اشاره کرد و افزود: باید مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر گرگان در کنار بسکتبال به این مباحث اساسی هم توجه کنند.

گفتنی است در این جلسه سردار محمد فاضل دادگر فرماندهی انتظامی استان گلستان و جمعی از افسران ارشد حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی به همراه حجت الاسلام دیلم رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209696

مهمترین اخبار ایران و جهان: