نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 19:23

همه فرهنگیان و معلمان شهرستان دیر بومی هستند

بوشهر- فرماندار دیر گفت: تعداد معلمان بومی قبل از انقلاب در شهرستان دیر به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید اما امروز همه فرهنگیان و معلمان شهرستان دیر بومی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از کارگران و فرهنگیان دوراهک اظهار داشت: نیروی انسانی مولد، متخصص، خلاق و کارآفرین با خلق محصول کاربردی در راستای کمک به افزایش تولید و مهار تورم آینده‌ای روشن را برای کشور رقم خواهد زد.

فرماندار دیر با بیان اینکه کارگران محور توسعه کشور هستند افزود: نقش کلیدی جامعه کارگری در مهار تورم و رشد تولید و تحقق شعار امسال بسیار پررنگ خواهد بود.

باربرز فرا رسیدن روز جهانی کارگر را فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم عزیزان کارگر و جایگاه کار و تلاش در جامعه برشمرد و اظهار داشت: روز کارگر بهترین زمان برای شنیدن صدای این قشر بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر پویایی شهرداری و ارائه خدمات بستگی به تلاش این زحمتکشان جامعه دارد که باید از هر فرصتی برای تقدیر از این عزیزان استفاده و بهره برد.

باربرز ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی بخصوص فرهنگیان شهیدی که در دفاع از فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی از جان خود گذشتند، اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم تا آنچه از درس‌های علمی و اخلاقی را که معلمان دلسوز به ما آموخته اند، به طور شایسته بکار بندیم.

فرماندار شهرستان دیر گفت: تعداد معلمان بومی قبل از انقلاب در شهرستان دیر به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا در همه شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان دیر همه فرهنگیان و معلمان بومی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195196

مهمترین اخبار ایران و جهان: