نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 14:08

امام جمعه شهرکرد: مشکل کیفیت آب شهرکرد در اسرع وقت حل شود

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم انتظار نداشتند با وجود تصفیه‌خانه و طرح‌های پدافندی اجرا شده با این طعم و کیفیت در آب شرب مواجه شوند و این موارد باید از حالت گزارش و حرف عبور کند و مردم در منازل خود شاهد آثار طرح‌ها باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: مردم شهرکرد و برخی مناطق اطراف در روزهای اخیر با مشکلات آبی روبرو شدند که انتظار می‌رود مسئولان در جهت رفع این مشکلات بکوشند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم انتظار نداشتند با وجود تصفیه‌خانه و طرح‌های پدافندی اجرا شده با این طعم و کیفیت در آب شرب مواجه شوند و این موارد باید از حالت گزارش و حرف عبور کند و مردم در منازل خود شاهد آثار طرح‌ها باشند.

ابهامات در مسائل آبی استان برطرف شود

وی افزود: تلاش‌های زیادی برای آب در استان صورت گرفته و زحمات مسئولان قابل تقدیر است اما انتظار می‌رود ابهامات در این زمینه برطرف شود و مردم به صورت شفاف در جریان امور قرار بگیرند تا اعتمادشان مخدوش نشود.

نکونام با اشاره به افتخارآفرینی ناوگروه ۸۶، بیان کرد: این نیروهای ارتش آب‌های جهانی را طی و قدرت‌های دنیا را متحیر کردند و توانستند با شکل‌دهی یک قدرت عظیم در بین قدرتمندان دریایی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به برکت خودیابی عزت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف رو به رشد هستیم و با دیپلماسی فعال در جایگاه خوبی در نظم نوین جهانی قرار گرفته‌ایم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دنیا این را پذیرفته است که ما با حفظ ارزش‌های اسلامی در عرصه جهانی حضور پیدا کردیم و بر همین اساس دستاوردهای بزرگ و ارتباطات گسترده‌ای در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه دلارزدایی در دستور کار جهانی قرار گرفته است، اظهار داشت: با حذف دلار، تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود، ارزش پول ملی افزایش و اقتصاد رونق می‌یابد و دشمنان نیز خلق سلاح می‌شوند.

افول آمریکا سرعت گرفته است

نکونام با بیان اینکه افول آمریکا سرعت گرفته است، افزود: آمریکایی‌ها به وسیله دلار ظلم‌های نابخشودنی کردند و کشورهای بسیاری را تحت فشار قرار دادند و آیندگان در مورد این ظلم‌ها قضاوت می‌کنند.

وی گفت: مردم با تحمل سختی‌ها، دین خدا را پیش بردند و در حال حاضر شاهد دستاوردهای عظیمی هستیم اما مسئولان باید با برنامه و تدبیر، تورم و گرانی را مهار کنند و مردم از لحاظ معیشت در رفاه باشند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: قدردان زحمات مسئولان اجرایی و قضایی هستیم که هر جمعه با حضور در مصلی و برپایی میز خدمت به رفع مشکلات می‌پردازند و این روحیه خدمت‌گذاری در مجموعه‌ها قابل تقدیر است.

خانواده‌های زندانیان حمایت شوند

نکونام با اشاره به روز حمایت از خانواده زندانیان، خاطرنشان کرد: این افراد به هر دلیل نان‌آور خانه را از دست داده‌اند و نیازمند کمک هستند هر چند انجمن حمایت از زندانیان فعالیت‌هایی انجام می‌دهد اما باید حمایت‌ها توسط مردم افزایش یابد تا با حفظ کرامت به این قشر آسیب‌پذیر جامعه کمک شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت احمدبن موسی شاهچراغ، بیان کرد: این امامزادگان از عوامل نزول برکات الهی هستند که خداوند به کشور ما عطا کرده و باید به خوبی از این فضاهای نورانی ایمان‌ساز و معنویت‌آفرین در جهت افزایش تقوا بهره گرفت‌.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239252

مهمترین اخبار ایران و جهان: