نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 15:23

فعالیت ادارات اردستان با سرپرست مناسب نیست

امام جمعه اردستان گفت: پسندیده نیست که چندین اداره در شهرستان اردستان با سرپرست اداره شود و این سرپرستان گرچه کار خود را انجام می‌دهد اما دلگرم نیستند و مسؤولان شهرستان باید با مشخص کردن مدیر برای ادارات به آنان امید دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: خداوند وعده داده که به مومنان دارای عمل صالح، بخشش و پاداش بزرگی عطا می‌کند و این وعده برای افرادی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افراد باتقوا و پرهیزکاران از این دسته افراد هستند همچنین وعده الهی تخلف ‌ناپذیر است.

وی با اشاره به هفتم خرداد و سالروز تاسیس اولین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: اولین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم خرداد ۵۹ تشکیل شد و همه ساله به‌همین مناسبت رئیس و نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اسلامی، دیدار کرده و رهبر انقلاب سخنان خوبی را در خصوص راهکارهای مجلس بیان می‌کنند.

دهشیری تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و همچنین تذکراتی دادند و بیان کردند که امسال سال آخر مجلس یازدهم است بنابراین توجه به حوزه‌های انتخابیه باید در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: طبق سخن مقام معظم رهبری، کارهای به زمین مانده نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و قصورهایی که صورت گرفته‌ باید جبران شود همچنین رهبر انقلاب گلایه کردند که چرا یک وزیر که انتخاب می‌شود بعد از سه ماه استیضاح می‌کنید و باید فرصت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در خصوص حقابه ایران از هیرمند به ناحیه مرزی افغانستان و پاکستان سفر کرده و در این راستا، هشدارهایی را دادند همچنین در دوران پهلوی، اختیار مشورت بین افغانستان و ایران بر سر این حقابه، توسط شاه این حق به حاکمان افغانستان داده شد.

دهشیری با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص اداره شدن برخی وزارت‌خانه‌ها با سرپرست، بیان کرد: پسندیده نیست که چندین اداره در شهرستان اردستان طی چندین ماه که گاهی به سال هم کشیده می‌شود، با سرپرست اداره شود و این سرپرستان گرچه کار خود را انجام می‌دهد اما دلگرم نیستند و مسؤولان شهرستان باید با گذاشتن مدیر برای ادارات، به آنان امید دهند.

امام جمعه اردستان در خصوص وضعیت تنها استخر این شهر، یادآور شد: استخر اردستان همچنان بلاتکلیف مانده و گویا این حالت در حال تداوم پیدا کردن است، بسیاری از مردم که نیاز به آب‌درمانی دارند مسافت زیادی را طی می‌کنند تا به شهر مجاور بروند همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص قول راه‌اندازی دادند و راه‌اندازی مجدد استخر نیاز مردم منطقه است.

وی اضافه کرد: مردم در این خصوص مطالبه دارند و مسؤولان باید در این راستا پیگیری‌های لازم را انجام دهند همچنین مردم مراقب رفتار و گفتار مسؤولان هستند و آنان را با عمل‌ و کاری که انجام داده‌اند، می‌شناسند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239408

مهمترین اخبار ایران و جهان: