نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 13:40

فرماندار شهرستان نور: شلوغی روزهای ملاقات عمومی نشان‌دهنده کم‌کاری ادارت است

فرماندار شهرستان نور با تاکید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات، گفت: شلوغی روزهای ملاقات در فرمانداری یعنی وجود مشکلات در ادارات؛ زیرا اگر ادارات کارشان را درست انجام دهند، مردم به فرمانداری مراجعه نمی‌کنند تا از فرماندار دستور بگیرند و مشکل‌شان حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد توکلی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه باید به برخی مدیران تذکر جدی داد، اظهار کرد: زیرا برخی از این افراد، خواسته یا ناخواسته، دانسته یا نادانسته، با اقدامات خود چه در فضای مجازی چه با ایجاد نارضایتی، ایجاد دوگانگی در مقابل سرمایه‌گذار و چوب لای چرخ انداختن، با دشمن همکاری می‌کنند و گاهی همراه لُجستیکی آنان هستند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات، تصریح کرد: شلوغی روزهای ملاقات در فرمانداری یعنی وجود مشکلات در ادارات؛ زیرا اگر ادارات کارشان را درست انجام دهند، مردم به فرمانداری مراجعه نمی‌کنند تا از فرماندار دستور بگیرند و مشکل‌شان حل شود.

فرماندار شهرستان نور رعایت عفاف و حجاب را در ادارات لازم و ضروری دانست و گفت: برای کارگزار نظام جمهوری‌اسلامی این یک امر واجب و ضروری است؛ کسی که اعتقادی به نماز و واجبات دین از جمله عفاف و حجاب ندارد، صلاحیت حضور در کارگزاری نظام را نیز ندارد.

صرفه‌جویی انرژی به‌ویژه برق در فصل تابستان، از دیگر تاکیدات فرماندار شهرستان نور بود و افزود: بنا به اظهارات کارشناسان، میانگین دمای جهان به دلیل قرارگرفتن زمین در نزدیک‌ترین فاصله با خورشید، دو و نیم درجه افزایش یافته و ما امسال ۴ تا ۵ درجه افزایش دما نسبت به سال گذشته داریم.

فرماندار شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک‌شدن انتخابات اشاره کرد و افزود: هرگونه جانب‌داری یا تخریب ممنون است؛ کارکنان دولت حق ندارند از افراد خاص جانب‌داری کنند.

توکلی بر نظارت ویژه بر اصناف و رعایت عفاف‌ و حجاب در واحدهای صنفی، نظارت بر قیمت‌ها و توزیع، تاکید کرد و گفت: این موارد رصد می‌شود و اداره نظارت بر اماکن نیز برابرِ مقررات رفتار می‌کند.

در آغاز جلسه نیز امام‌جمعه نور با ذکر حدیثی از امام رضا علیه‌السلام اظهار کرد: این حدیث خطاب به مسؤولان است که می‌فرماید: برای شکرگزاریِ خدمتگزاری، نخستین مسئله، تقوا و ایمان الهی است.

 وی افزود: ادای حقوق اهل‌بیت‌(ع) مرحله بعدی است. اهل‌بیت به‌عنوان حجت خدا، حلقه وصل هستند.   آنچه که مدیر و خادم مردم را محبوب خداوند می‌کند این است که تمام همت خود را برای آبادانی دنیای مردم به‌کار گیرند و به عبارتی دنیای مردم را آباد کنند.

 حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، مشکلات معیشتی، شغلی، مسکن، افزایش جمعیت و فرزندآوری، ازدواج و حراست از حریم خانواده را که دشمن هدف قرار داده، از بحث‌های جدی دانست و بر رونق کشاورزی در استان و رفع موانع پیشرفت، از جمله خرید تضمینی برنج تاکید کرد و گفت: استقرار صنعت، به‌ویژه صنایع ِتبدیلی و همگام با کشاورزی، رفع مشکلات پسماند و توجه به رونق گردشگری ضروری است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۲۳/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239208

مهمترین اخبار ایران و جهان: