نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 12:39

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در کرمانشاه آغاز به کار کرد

کرمانشاه- سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد صبح چهارشنبه با حضور صحرایی استاندار کرمانشاه، صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر در شهرستان اسلام آبادغرب و یادمان عملیات مرصاد آغاز به کار کرد.

حمید رضا کرمی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد که در یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: اسلام آبادغرب یک هزار و ۲۸۳ شهید، ۲۶۳ جانباز و ۱۸۳ آزاده تقدیم نظام کرده و هشت سال دفاع مقدس زیر بمباران هوایی بود.

وی افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود و برنامه‌های فرهنگی باید به طوری غنی‌سازی شوند که یک سری ارزش‌ها را در جامعه دوباره زنده کنند.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: لازم است جشنواره مرصاد در سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه برگزار شود چراکه فضاسازی و تأثیرگذاری جشنواره در آن زمان بیشتر است.

کرمی گفت: خون شهدا باعث تنومند شدن درخت انقلاب می‌شود و جوانان و نوجوانان باید از مراسمات فرهنگی بهره کافی را ببرند و اتفاقات فرهنگی خوبی در این زمینه رقم بخورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1218108

مهمترین اخبار ایران و جهان: