نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 14:23

دومین خبرنگار ورزشی مسابقات جام جهانی فوتبال درگذشت

مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس در جریان پوشش رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر تایید شد.

به گزارش خبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، پس از درگذشت یک خبرنگار آمریکایی در جریان بازی آرژانتین و هلند، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد. شبکه ورزشی قطری الکاس، روز شنبه مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند این شبکه ورزشی در جریان پوشش رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر را تایید کرد.

این دومین مرگ تایید شده خبرنگاران در حین کار در مسابقات جام جهانی است. اولین مورد مربوط به خبرنگار آمریکایی گرانت وال و در جریان دیدار جمعه شب آرژانتین و هلند بود. «گرانت وال» خبرنگار ورزشی آمریکایی که برای پوشش خبری جام‌جهانی در قطر حضور داشت، در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

شبکه تلویزیونی الکاس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که در سوگ مرگ المسلم است. این کانال اما اطلاعاتی در مورد علت درگذشت او را ارائه نکرده است.

در این بیانیه آمده است: شبکه‌های ورزشی الکاس با اندوه فراوان و دل‌هایی که به اراده و تقدیر الهی ایمان دارند، درگذشت آن مرحوم را اعلام می‌کند.

«گرانت وال» خبرنگار ورزشی آمریکایی نیز که برای پوشش خبری جام‌جهانی در قطر حضور داشت، در جریان بازی آرژانتین و هلند در محوطه مطبوعاتی غش کرد و اندکی بعد تیم پزشکی درگذشت وی را تایید کردند. این درگذشت اولین اتفاق برای خبرنگاران در حین پوشش خبری جام جهانی جمعه شب در دیدار هلند و آرژانتین بود که گرانت وال آمریکایی دچار مرگ ناگهانی در هنگام پوشش این مسابقات شد.

وال این رویداد را برای CBS Sports پوشش می داد. این خبرنگار در سال ۲۰۱۱ نیز نامزدی خود را برای ریاست فیفا اعلام کرده بود. این خبرنگار آمریکایی در وقت های اضافه بازی، دچار بدحالی شد. او حتی در شبکه‌های اجتماعی خود نیز در مورد تساوی هلند در پایان نیمه دوم پستی منتشر کرده بود.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 906252

مهمترین اخبار ایران و جهان: