نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 12:41

عملیات «حاج قاسم» در شهرستان دشتی اجرا می‌شود

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات «حاج قاسم» در شهرستان دشتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور تبیین محورهای عملیات حاج قاسم و بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان دشتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با امام جمعه، فرماندار و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری صبح یکشنبه با حجت‌الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه، علی بحرانی فرماندار، مبلغین و مبلغات و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان دشتی دیدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای سفر به شهرستان دشتی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام زاهد دوست، امام جمعه شهر خورموج با وی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام قادری در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: تأکید به مردم‌محوری، مستلزم حرکت شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان، دو نهاد مؤثر تسهیل‌گر کنش‌های فرهنگی، جهت به میدان آوردن و جهت‌دهی ظرفیت‌های مردمی است.

وی در دیدار با فرماندار دشتی خواستار برنامه‌ریزی مناسب در راستای اجرای مطلوب عملیات حاج قاسم در سطح شهرستان شد و بر تخصیص ظرفیت‌های نهادها و در اختیار قرار گرفتن مجموعه‌های مردمی و عناصر فرهنگ‌ساز تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جلسه عملیات شهید سلیمانی در جمع فعالان فرهنگی شهرستان دشتی حضور یافت و در سخنانی عملیات هم‌عهد را نشانه تحول تبلیغات اسلامی و راهبری زیست‌بوم مردم محور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مهاجر، دبیر ستاد مردمی مکتب حاج قاسم استان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم گفت: همه ظرفیت‌های استانی پای کار اجرای عملیات هم‌عهد خواهد بود.

تجدید عهد با شهدا با حضور در مراسم استقبال از شهید گمنام و تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام قادری در این سفر به شهرستان دشتی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932408

مهمترین اخبار ایران و جهان: