نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 19:44

واکنش استاندار گلستان به شایعه برکناری/ هرآنچه قول دادیم عمل می‌کنیم

استاندار گلستان در واکنش به شایعه برکناری وی از این مسوولیت در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی گفت: برای ما مهم نیست یک روز دیگر اینجا هستیم یا یک سال دیگر اینجا هستیم، ما با قدرت همانند روز اول و حتی بیشتر از روز اول برای مردم تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص حواشی ایجاد شده و شایعه‌های منتشر شده در خصوص احتمال تغییر و جایجایی وی از این سمت اظهار کرد: ما مامور به تکلیف و وظیفه هستیم و تا ثانیه آخر مثل روز اول کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای ما مهم نیست یک روز دیگر اینجا هستیم یا یک سال دیگر اینجا هستیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: ما هرچه برای این مردم کار کنیم باز هم کم است و من و همه معاونان و همکارانم سعی کردیم به حاشیه نرویم و خیلی‌ها سعی می‌کنند ما را به حاشیه ببرند اما ما به حاشیه نمی‌رویم.

زنگانه گفت: مطالب بسیاری علیه ما نوشته می‌شود اما ما خیلی از اینها را پاسخ نمی‌دهیم.

وی اضافه کرد: ما یک تعهد خدمت به مردم استان گلستان داده‌ایم که با جدیت و قدرت برای این تعهد تلاش می‌کنیم؛ ما برای مردمی در حال تلاش هستیم که در همین اغتشاشات اخیر نشان دادند بسیار بصیرت و شعر و نگرش بالایی دارند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه 94 درصد انتصابات استان از نیروهای بومی استان است، تصریح کرد: ما هر قولی به مردم دادیم در حال عمل کردن به آن هستیم.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس
شناسه خبر: 933708

مهمترین اخبار ایران و جهان: