نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 18:39

برقراری ارتباط دستگاه‌های غیرزیرساختی با وزارتخانه‌های متبوع

معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران از آمادگی لازم برای اتصال تمامی دستگاه‌های غیر زیرساختی به مرکز عملیات امنیت مدیریت شده (MSSP) مرکز ماهر و برقراری ارتباط دستگاههای غیر‌زیرساختی با ستاد وزارتخانه‌های متبوع خود به صورت رایگان و با هزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همایش منطقه ای امنیت اطلاعات با حضور معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران، نمایندگان مراکز آپا دانشگاههای شیراز، جهرم، خلیج فارس بوشهر و شهید چمران اهواز و نمایندگان دستگاههای اجرایی غیر زیرساختی در شیراز برگزار شد.

در این همایش محمود خالقی‌دخت، معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران به تشریح خدمات امنیتی مرکز ماهر به دستگاههای غیر زیرساختی، شاخص های وضعیت امنیت دستگاههای غیر زیرساختی و طرح پیشگیری و مقابله با حوادث سازمانی پرداخت.

وی در خصوص طرح غربالگری امنیت در دستگاههای غیر زیرساختی که بر اساس دستورالعملی توسط مدیران مراکز آپا به عنوان مجری و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها به عنوان هماهنگ کننده در حال اجرا است توضیحاتی ارائه کرد.

خالقی‌دخت همچنین از آمادگی لازم برای اتصال تمامی دستگاههای غیر زیرساختی به مرکز عملیات امنیت مدیریت شده (MSSP) مرکز ماهر و برقراری ارتباط دستگاههای غیر زیرساختی با ستاد وزارتخانه های متبوع خود به صورت رایگان و با هزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498808

مهمترین اخبار ایران و جهان: