نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 00:09

۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در زرندیه کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود

زرندیه- استاندار مرکزی گفت: ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در زرندیه کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر شنبه در سومین روز از هفته دولت در شهرستان زرندیه گفت: همزمان با هفته دولت هزار و ۱۸۰ طرح اقتصادی، عمرانی در استان مرکزی افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی برای شهرستان زرندیه است که با اجرا این پروژه‌ها از مجموع یک هزار و ۳۱۷ نفر فرصت شغلی ۶۷۲ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۶۴۵ مورد به صورت غیر مستقیم است.

استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های زرندیه گفت: شهرستان زرندیه به دلیل برخورداری از ظرفیت‌هایی مانند نزدیکی به پایتخت نزدیکی فرودگاه بین المللی و موقعیت جغرافیایی خاص در حال توسعه شتابان است که این توسعه نیازمند برنامه ریزی و مدیریت مناسب در بخش‌های مختلف است.

شهدا چشم و چراغ ملت هستند

وی در دیدار با خانواده پاسدار شهید سیدحمید موسوی خوشدل گفت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

استاندار مرکزی با اشاره به بینش و بصیرت شهیدان گفت: شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه‌ها حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.

وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.

استاندار مرکزی افزود: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.

افتتاح دو واحد مسکونی طرح نهضت مسکن ملی، افتتاح ساختمان اداره امور آب، افتتاح یک واحد تولیدی دیدار با خانواده شهید از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به شهرستان زرندیه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470396

مهمترین اخبار ایران و جهان: