نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 20:59

مربی هوادار:به فولاد تبریک می‌گویم اما به خودمان باختیم

مربی تیم فوتبال هوادار گفت: باید نقاط ضعف را برای ادامه راه از بین ببریم تا هرچه پرقدرت‌تر مسیر را ادامه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا دلگرم پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت:از نتیجه بسیار ناراحت هستیم زیرا مورد تایید هیچ یک از ارکان باشگاه و تیم نیست‌. به فولاد تبریک می‌گویم اما به خودمان باختیم. باید نقاط ضعف را برای ادامه راه از بین ببریم تا هرچه پرقدرت‌تر مسیر را ادامه بدهیم.

وی درخصوص اینکه تعطیلی‌های مداوم لیگ تا چه اندازه روی کیفیت هوادار تاثیر گذاشته است، گفت: صد در صد تاثیر گذاشته است. هوادار اولین تیمی بود که هفت هفته قبل از شروع لیگ کار خودش طبق یک نظم خاص شروع کرد. در هفته‌های ابتدایی لیگ دیدید بسیار خوب نتیجه گرفتیم ولی وقتی به تعطیلی می‌خوریم، شادابی تیم را از دست می‌دهیم.

مربی هوادار ادامه داد: یکی از عوامل بازدارنده برای تیم‌هایی مانند هوادار همین تعطیلات است. مسئولان سازمان لیگ ادله‌ای می‌آورند که از قبل مشخص شده بود و ای کاش در ابتدا به تیم‌ها می‌گفتند مسابقات به چه شکل پیش خواهد رفت یا چه وقفه‌هایی در زمان بازی‌ها ایجاد می‌شود تا تمام تیم‌ها برنامه خود را برهمان اساس تنظیم کنند. وقتی مصاحبه مسئولان سازمان لیگ را می‌شنوم که می‌گویند برای ریکاوری تیم‌ها دغدغه دارند، فکر می‌کنم فرار رو به جلو می‌کنند زیرا اصلا چنین چیزی نیست. باید مدیریت و کادرفنی باشگاه ها درخواست برگزاری هر ۵_۴ روز یک بار باز‌یها را بدهند نه مسئولان سازمان لیگ.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529696

مهمترین اخبار ایران و جهان: