نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 14:18

آمادگی کامل شهرستان قرچک برای تشییع شهید «میلاد حیدری»

فرماندار قرچک از آمادگی کامل شهرستان برای برپایی مراسم باشکوه تشییع پیکر «شهید میلاد حیدری» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در جلسه ستاد تشییع پیکر «شهید میلاد حیدری» اظهار کرد: بار دیگر شهادت یکی از فرزندان قرچک؛ پاسدار «شهید میلاد حیدری» باعث عزت دوچندان شهرستان شهیدپرور قرچک و‌ ذلت دشمن خبیث شده است.

وی گفت: مراسم تشییع این شهید گرانقدر باید هرچه باشکوه‌تر و با همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌ها انجام شود چرا که این شهید آبروی شهرستان قرچک است.

فاتحی نژاد تصریح کرد: خواسته ما این است که شهید والامقام در شهرستان قرچک به خاک سپرده شود ولی خواسته خانواده شهید این است که در شهرستان قروه به خاک سپرده شود.

در ادامه حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: یک همچین شهدایی در دامن مادران عفیفه و با ایمان پرورش پیدا می‌کنند، مادر شهید پس از اعلام خبر شهادت شهید به بنده گفتند امروز بخاطر دل آشوبه بودن تنها هفته بود که در نماز جمعه نیامده بودم.

وی گفت: مادر شهید از خادمین حرم بی بی زبیده و از فعالان فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان قرچک بودند، باید به همچنین مادرانی افتخار کرد.

امام جمعه قرچک افزود: باید در این مراسم مردم بهره معنوی را ببرند، تمامی دستگاه های دولتی، نظامی، فرهنگی و تبلیغاتی بسیج شوند که مراسم تشییع پیکر مطهر شهید باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

شهید میلاد حیدری، بامداد جمعه ۱۱ فروردین در پی حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121196

مهمترین اخبار ایران و جهان: