نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 10:41

کارگران شهرداری بندر ریگ تجلیل شدند

گناوه- آئین تجلیل از کارگران شهرداری بندر ریگ با حضور بخشدار، شهردار، نماینده شورای شهر بندر ریگ و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتمامی گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار ریگ صبح سه شنبه در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر و اظهار رضایت از فعالیت‌های انجام گرفته در شهرداری بندر ریگ گفت: روز کارگر روز تجلیل از خدمات کسانی است که چرخه اقتصاد کشور به دست توانای آنان در حرکت است و همه ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

ضرغام محمدی به فعالیت و تلاش مجموعه شهرداری در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: در ایام نوروز خدمات مناسبی به مسافران نوروزی ارائه شد که رضایتمندی آنان را در پی داشت و از زحمات شهردار و تک تک کارگران و تمامی کسانی که در این ایام زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

کارگران شهرداری بندر ریگ تجلیل شدند

وی رضایت کارگران از مجموعه شهرداری بندر ریگ را نشان از مدیریت خوب شهردار این بندر دانست و اضافه کرد: همواره بر پرداخت حق و حقوق کارگران به عنوان اولویت اول شهرداری تاکید داشته‌ایم و الحمد لله در این زمینه با مدیریت خوب شهردار بندر ریگ هیچ گونه مشکلی تاکنون نبوده است و ارتباط دوستانه و تنگاتنگ مجموعه شهرداری با شهردار از نشانه‌های قوت شهرداری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و از شهردار ریگ به جهت توجه ویژه به مسائل و مشکلات کارگران تقدیر کرد.

در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات تمامی کارگران شهرداری بندر ریگ تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182508

مهمترین اخبار ایران و جهان: