نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:24

مشارکت ۳۰ دستگاه و نهاد گیلان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از اعلام آمادگی و مشارکت ۳۰ دستگاه، نهاد مردمی و سازمان دولتی و عمومی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی انتشار فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم کتابخوانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: مدیران، مسئولین و فرماندهان این نهادهای مردمی، ارگان‌ها و سازمان‌ها ضمن استقبال از دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با اختصاص امکانات مختلف و همکاری‌های لازم برای برگزاری دوره جدید جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان نسبت به انتشار فراخوان این رویداد به مخاطبین و جامعه هدف خود و جلب مشارکت مردمی اقدام می‌کنند.

تقوی ادامه داد: ۳۰ نهاد و سازمان در گیلان در مسیر برگزاری جشنواره حمایت‌های مالی و معنوی خود را اعلام کردند.

گفتنی است دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی با همکاری مشترک نهاد کتابخانه های عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال گذشته آغاز و تا ۱ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتیwww.razavi.samakpl.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir در این مسابقه بزرگ شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161508

مهمترین اخبار ایران و جهان: