نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:32

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به کرمانشاه سفر کرد

کرمانشاه- معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور طی سفر ۲ روزه وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور به همراه عابدین بازگیر سرپرست معاونت امور آموزشی سازمان سوادآموزی در جریان سفری ۲ روزه به استان کرمانشاه ظهر امروز وارد کرمانشاه شدند.

علیرضا عبدی در بدو ورود در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی هدف از این سفر ۲ روزه بازدید از مراکز یادگیری محلی، اهمیت و جایگاه برنامه‌های راهبردی سازمان نهضت سواد آموزی در راستای انسداد بیسوادی، حضور در نشست هم اندیشی رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید دانست.

وی نهضت سوادآموزی را یک ظرفیت عظیم دانست و افزود: مبارزه با بی سوادی یکی از اهداف آموزشی هر کشوری است که در کشور ما روش‌های نوینی برای ریشه کنی بی سوادی به کار گرفته می‌شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تاکید کرد: امروز دیگر فقط بحث از خواندن و نوشتن نیست، بلکه آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و شغلی به سواد آموزان نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

عبدی ادامه داد: در کنار آموزش سواد به افراد، کارگاه‌های توانمندسازی و یادگیری مهارت‌های زندگی بر اساس نیازسنجی هر منطقه نیز برگزار می‌شود. وی خاطر نشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای برای ریشه‌کنی بیسوادی در کشور در حال اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170108

مهمترین اخبار ایران و جهان: