نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 16:28

ایثار مردم کردستان در دفاع از ارزش های انقلاب در تاریخ ثبت است

قروه- امام جمعه قروه گفت: ایثار و فداکاری مردم کردستان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در تاریخ این سرزمین برای همیشه ثبت شده است و شهدای این دیار افتخارات همیشه زنده ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عابدین رستمی روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید «سجاد قدمی»، اظهار کرد: قروه از شهرستان‌های مؤثر در کشور در همه عرصه‌ها ست.

وی افزود: قوم کرد با قدرت در برابر دشمن ایستاده است و شعار همه مردم کردستان، حمایت از قوانین اسلام و منویات رهبری است و این را با داشته‌های خود نشان داده‌اند.

امام جمعه قروه اظهار داشت: کسانی که در اغتشاشات سال گذشته به اسم قوم کُرد خدمتگزاران این ملت را به شهادت رساندند، قرآن را سوزاندند و مساجد را به آتش کشیدند، امروز حضور پرشور مردم را در مراسم تشییع پیکر شهید قدمی ببینند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: شهید سجاد قدمی در عمر کوتاه خدمت خویش توانست مؤثر باشد و مردم را بیدار کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و قوم کرد و منافقین داخلی بدانند دست خداوند بالاتر از همه دست هاست و خداوند متعال حزب خودش را رها نمی‌کند.

شهید سجاد قدمی از نیروهای مرزبانی شهرستان بانه، مستقر در حد فاصل مناطق مرزی سقز، در حین مأموریت گشت‌زنی و پایش و کنترل نوار مرزی بر اثر سانحه خودرویی به شهادت رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167352

مهمترین اخبار ایران و جهان: