نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 12:37

دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگری استان بوشهر رفع شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر سرکشی و حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران گفت: دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگری استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار با مدیران بنیاد شهید استان بوشهر ضمن تبریک سال نو به خانواده شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز شهادت امیر المومنین (ع) عنوان داشت: بنیاد شهید یکی از برترین‌ها است چون کار شما خدمت رسانی به بهترین مردمان روی زمین و خانواده آنها است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: سرکشی و بازدید و حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران باید در اولویت کار باشد و از نزدیک مشکلات آنها دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پرداخت سهمیه زکات به جامعه ایثارگری که دچار مشکلات مال هستند مد نظر است و یا با پرداخت مبلغی، موضوع مسکن یا اشتغال این عزیزان حل شود صورت گرفته که در نزدیک ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

امام جمعه بوشهر به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: بازنگری، ثبت و انتشار خاطرات خانواده شهدا یکی از برنامه‌هایی است که به ترویج نماد شهدا و شهادت کمک خواهد کرد. کتابخانه با موضوع شهدا در بوشهر دایر شده که می‌بایست آن را با همکاری ارگان‌های مختلف بروز رسانی و معرفی کرد.

وی در زمینه تجهیزات پزشکی جامعه هدف گفت: مکاتباتی با سازمان‌های مربوطه بودجه شده که برای فراهم سازی و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز پزشکی خانواده معظم شهدا و ایثارگران موافقت شده و راه‌حل‌های هم پیشنهاد شده که به این امر کمک فراوان خواهد کرد و نباید جامعه ایثارگری دغدغه درمان داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141108

مهمترین اخبار ایران و جهان: