نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 13:36

بخشی از هزینه‌های کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان دیلمی پرداخت می‌شود

بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: در نظر داریم به جهت حمایت و تقویت دانش‌آموزان شهرستان دیلم در کنکور سراسری بخشی از هزینه‌ها را در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و کنکور ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: امروزه هدف گذاری اصلی دشمن بر روی قشر دانش‌آموز به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی است که می‌طلبد با حساسیت بیشتر نسبت به حفظ فرزندانمان و آینده موفق آنها توجه بیشتری کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: دشمنان با هدف توقف پیشرفتهای علمی ما از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد چرا که در همه ابعاد و فتنه‌ها قبلاً ناکام ماندند و امروز دانش‌آموزان ما را مورد هدف قرارداده‌اند.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: امروزه سرمایه گذاری دشمن دقیقاً جایی است که ما از آن غافل مانده‌ایم و می‌طلبد بر روی این قشر کار بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: ارتقای وضعیت علمی شهرستان دیلم برای ما یک ضرورت تلقی می‌شود و با تمام ظرفیت برای آینده سازان خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

اسدی گفت: در نظر داریم به منظور حمایت و تقویت دانش‌آموزان شهرستان دیلم در کنکور سراسری بخشی از هزینه‌ها را در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137696

مهمترین اخبار ایران و جهان: