نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 02:08

پلمب رستوران بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی

اردبیل - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از رستوران های بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی پلمب و چند نفر نیز بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از اماکن عمومی و رستوران‌های جاده‌ای اردبیل اظهار کرد: امشب شاهد پلمب یکی از رستوران‌های بین راهی اطراف اردبیل و بازداشت چند نفر به دلیل جرایم اخلاقی بودیم.

وی از تشدید نظارت بر اماکن عمومی به ویژه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و ارتقای امنیت اخلاقی بازدیدهای مستمر و نامحسوس از رستوران‌های اردبیل با هدف بررسی وضعیت و سلامت عملکرد صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی و حقوق شهروندی در اماکن عمومی ضروری است، گفت: امنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه قضاست و در راستای تأمین این امنیت به هیچ مسامحه و کوتاهی نخواهیم کرد.

آفاقی از کلیه رستوران داران و مدیریت کافی شاپ‌ها به ویژه اماکن جاده‌ای خواست؛ نسبت به رعایت موازین شرعی و اخلاقی و رعایت هنجارهای اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند.

وی افزود: برخورد با صنوف متخلف در زمینه جرایم اخلاقی و عدم رعایت شئون اسلامی و حجاب با اولویت در دستور کار دادستانی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در جریان پلمب این رستوران مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی خارجی نیز کشف شده و اتهامات نفرات بازداشت شده تحت رسیدگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328552

مهمترین اخبار ایران و جهان: