نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 22:05

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی: سیاست دولت، ایجاد زمینه برای ازدواج آسان جوانان است

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی گفت: سیاست دولت، ایجاد زمینه برای ازدواج آسان جوانان است و سازمان های مردم نهاد برای تشویق جوانان به ازدواج آسان پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت : دولت با اقدامات تشویقی همچون تسهیلات ازدواج و اجرای نهضت ملی مسکن درصدد فراهم کردن زمینه های ازدواج است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت، ایجاد زمینه برای ازدواج آسان جوانان است، گفت: سازمان های مردم نهاد و مراکز علمی نیز برای تشویق جوانان به ازدواج آسان پای کار بیایند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر موضوع حفظ و ارتقای جایگاه خراسان شمالی در امر ازدواج تاکید کرد و افزود: ازدواج از اولویت هایی است که با هم افزایی دستگاه های اجرایی به جدیت دنبال خواهد شد.

ناهیدی با اشاره به اینکه هیچ کس منکر نقش جوانان در شکوفایی جامعه نیست، خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه ها برای شکوفایی استعدادهای جوانان پای کار باشند.

وی افزود: دستگاه های متولی ساماندهی امور جوانان باید برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان و سایر فصول سال برنامه های متنوع و کاربردی ارائه دهند.

ناهیدی اظهار داشت: باید از جوانان شایسته در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی در ستاد ساماندهی جوانان استفاده شود تا ایده ها و نظرات خود را برای اوقات فراغت غنی این قشر ارائه کنند.

گفتنی است براساس آمار ارائه شده از اداره کل ثبت‌احوال کشور، خراسان شمالی رتبه دوم ثبت ازدواج را در بین سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293908

مهمترین اخبار ایران و جهان: