نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:41

مراسم یادبود ۵ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد

بوشهر- مراسم یادبود پنج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که در حادثه رانندگی فوت شدند با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر دوشنبه در این مراسم با تسلیت به جامعه پزشکی استان اظهار داشت: این حادثه همه مردم و مسئولان استان بوشهر را داغدار کرد.

حسن ملکی‌زاده اضافه کرد: ضایعه تلخ و اندوه بار فوت پنج دانشجوی پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سبب تألم و تأسف فراوان استادان، دانشجویان، مسئولان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان بوشهر شد.

وی با آرزوی صبر به خانواده‌های داغ‌دیده گفت: این ۲ حادثه دلخراش همگان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در ماتم و مصیبت فرو برد و همه دانشجویان و استادان دانشگاه خود را صاحب عزا می‌دانند.

پنج دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بوشهر به فارس مسافرت می‌کردند که خودروی این دانشجویان در محور استان فارس دچار سانحه می‌شود و چهار نفر از دانشجویان فوت می‌کند و یک دانشجو مجروح و در بیمارستان بستری می‌شود.

همچنین در سانحه دیگر یک دانشجوی سال آخر پرستاری نیز در محور برازجان به کنار تخته بر اثر واژگونی خودرو فوت کرد.

در این حوادث محمدرضا کشتکار، محمد حقانی، زهره محمدی، فائز ابراهیمی دانشجوی پزشکی و ساسان حسین‌پور دانشجوی دانشکده پرستاری بوشهر جان خود را از دست دادند.

به همین مناسب ضمن برگزاری آئین وداع با پیکر دانشجویان، مراسمی در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور مسئولین دانشگاه، جامعه دانشگاهیان نظام سلامت استان بوشهر و خانواده‌های داغدار آنان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281196

مهمترین اخبار ایران و جهان: