نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 20:41

۱۰۰ قطعه زمین آماده تحویل به زوجین در شهر امیر کبیر است

اراک- استاندار مرکزی گفت: ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج آماده تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیرکبیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: اوقات فراغت تابستان از مهمترین فرصت‌های طلایی برای تقویت و ترویج فرهنگ‌های ارزشی بین نوجوانان است و لذا غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان نیازمند برنامه ویژه است و در تابستان باید بیش از جوانان، به غنی‌سازی امور نوجوانان توجه شود.

استاندار مرکزی افزود: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان باید به گونه‌ای حرکت کرد که خانواده‌ها آگاهانه برنامه مورد نیاز خود را پیدا کنند و برای حضور نیز انگیزه داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت باید به بهترین و مناسب‌ترین شکل ارائه شود و از ابزارهای رسانه‌ای نیز در این خصوص بهره‌گیری شود تا همه در جریان این برنامه‌ها قرار گیرند.

مخلص الائمه اضافه کرد: مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی که تحت پوشش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی است باید به اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنند و اگر خالی بمانند، ظلم است.

وی با بیان اینکه حجم برنامه‌های اوقات فراغت امسال در استان مرکزی نسبت به گذشته بی‌سابقه است، گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان مرکزی در این لحاظ وجود دارد و شایسته نیست این مجموعه‌ها خالی باشد و ارائه خدمات ندهند.

استاندار مرکزی افزود: متولی اصلی اوقات فراغت استان مرکزی در مرکز استان است و به همین دلیل هماهنگی برنامه‌ها راحتتر صورت می‌گیرد و نیاز است در سایر شهرستان‌ها نیز پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداران صورت گیرد و ارتباط مستمر بین مرکز استان با سایر شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر ضروریات است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج (۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه) آماده تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیرکبیر است.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: در شهرهای جدید محدودیتی برای واگذاری زمین نیست و در شهرهای کوچک نیز وضعیت مناسب است و امید است بتوان این میزان را توسعه داد و زوجین جدید را از ظرفیتی که در قانون دیده شده، بهره‌مند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1291008

مهمترین اخبار ایران و جهان: