نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 19:53

رشد ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی فارس

شیراز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با توجه به آمارهای احصا شده از محورهای مواصلاتی استان فارس در فصل بهار تردد در جاده‌های فارس ۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راستیار بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به آمارهای سامانه تردد شمار در استان فارس میزبان ترددهای خودرو در مسیرهای مواصلاتی استان از ۱۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تردد گذر کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است.

او اضافه کرد: محورهای شیراز - مرودشت و بالعکس، کمربندی پل فسا شیراز و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی سه ماهه اول امسال داشته‌اند.

راستیار خاطرنشان کرد: طی فصل بهار در استان فارس بیش از ۱۷ میلیون تردد خودروهای سنگین نیز به ثبت رسیده است که محورهای کمربندی پل فسا شیراز و شیراز – مرودشت بالاترین میزان تردد سنگین را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تردد مبادی ورودی استان بیش از شش میلیون و تردد از مبادی خروجی استان نزدیک به شش میلیون و ۲۰۰ هزار بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در سه ماهه اول امسال محورهای کمربندی شیراز، شیراز - قائمیه و آباده -ایزدخواست بیشترین تخلفات سرعت را ثبت کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322652

مهمترین اخبار ایران و جهان: