نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 19:33

۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران سطح گندمزارهای استان را ۵۸ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان، طی دو روز گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان از وجه گندم کشاورزان استان مازندران واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان، عملیات خرید تضمینی گندم از ۵۸ هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول در استان که از دهم خرداد آغاز گردید تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

عباسعلی وفایی نژاد تصریح کرد: مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۳۱ خرداد گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله تحویل داده و اسناد مالی آن در بانک عامل تائید شد، به حساب آنها واریز گردید.

وی همچنین با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان از کشاورزان مازندرانی خواست: به دستورات کارشناسان کشاورزی عمل کرده و از برداشت در هنگام رطوبت بالای محصول گندم خودداری نمایند و با اطمینان از رطوبت پایین، محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله تحویل دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308852

مهمترین اخبار ایران و جهان: