نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 11:43

مسیر تهاتر نفت برای تأمین اعتبار راه‌آهن بوشهر - شیراز هموار شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم هموار کردن مسیر تهاتر نفت برای تأمین اعتبار پروژه خط ریلی بوشهر - شیراز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری برای پیگیری موضوع پروژه راه آهن بوشهر - شیراز با وزرای راه و شهرسازی، نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) دیدار و یکی از مهمترین مسائل استان و مطالبه مردم را پیگیری کرد.

امام جمعه بوشهر با حضور در وزارت راه و شهرسازی با مهرداد بذرپاش وزیر این وزارتخانه جهت بررسی موانع عملیاتی شدن خط ریلی بوشهر - شیراز و مشخص نمودن راه حل‌های آن گفتگو کرد.

نشست با محمد جواد اوجی وزیر نفت از دیگر دیدارهای صفایی بوشهری در پایتخت سیاسی ایران بود. هدف از این نشست هموار کردن مسیر تهاتر نفت جهت تأمین اعتبار پروژه خط ریلی بوشهر - شیراز بود.

دیدار با محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران جهت بررسی و رفع موانع قرارداد تهاتر نفت و اجرایی شدن آن از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در استان طی سفر به تهران بود.

امام جمعه بوشهر در دیدار دیگری با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه به عنوان پیمانکار پروژه خط ریلی بوشهر - شیراز پیگیر این موضوع شد و پس از بررسی این پروژه، حل موانع جهت عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر آن و دریافت اعتبارات به واسطه تهاتر نفت را خواستار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312596

مهمترین اخبار ایران و جهان: