نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 18:07

مرکز تخصصی فعالیت برای نوجوانان در اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: مرکز تخصصی فعالیت نوجوانان با هدف ارتقای مهارت‌ها و شناخت لازم برای طی آگاهانه مسیر زندگی در اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل با بیان اینکه در ارتباط با مسئله نوجوانان به دنبال ایجاد مرکز تخصصی برای فعالان این گروه سنی هستیم، اظهار کرد: این مرکز با هدف برگزاری دورهمی‌ها و انجام فعالیت‌های مناسب با این گروه سنی، مهارت‌ها و شناخت لازم برای طی آگاهانه و درست مسیر زندگی توسط مربیان کانون راه‌اندازی می‌شود.

وی با پرداختن به اهمیت دوران نوجوانی و حساسیت‌های روحی و روانی در این گروه سنی، تصریح کرد: دوران نوجوانی یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی انسان است که در صورت عدم توجه به نیازهای ضروری و اساسی در نوجوانان، آسیب‌های روحی و دیگر مشکلات روانی و جسمانی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم اشاره کرد و گفت: انجام فضاسازی‌های بانشاط و درخور توجه در این ایام در ایجاد ذوق و اشتیاق فرارسیدن این اعیاد در اعضای کانون بسیار تأثیرگذار است.

ملک‌زاده فرد ادامه داد: امروز گرامیداشت ایام عید امامت و ولایت بیشتر از هر زمان دیگری حائز اهمیت است و تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای آشنا نمودن اعضای کانون با زندگانی و سیره و منش حضرت علی (ع) و معرفی جایگاه و واقعه غدیر به نحو شایسته برگزار شود.

وی با اشاره ضرورت برپایی مراسم جشن در این مناسبت، خاطرنشان کرد: برای معطوف نمودن توجه جامعه به این اعیاد و آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان از رخداد وقایع دهه ولایت و امامت، برنامه‌های شاد مراکز کانون در فضای روباز و محوطه پارک‌ها اجرا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311508

مهمترین اخبار ایران و جهان: