نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:53

دومین محموله آب معدنی به مناطق سیل‌زده اصلاندوز ارسال شد

اصلاندوز-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:همزمان با ارسال کمک‌های خیرخواهانه به مردم سیل زده، دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد به اصلاندوز ارسال شد.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین محموله آب معدنی به همت فعالان کانون‌های مسجد اردبیل و همزمان با ارسال کمک‌های خیرخواهانه به مردم سیل زده، به اصلاندوز ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله نیز شامل بیش از ۳ هزار بطری بود، گفت: پیش از این نیز بیش از ۳ هزار بطری آب در شهرستان‌های بیله سوار و گرمی به همت فعالان کانون‌های مساجد توزیع شده بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: اعضای کانون‌های مساجد دست به دست هم داده‌اند تا در کنار عموم مردم از هموطنان سیل زده شمال استان اردبیل حمایت کنند و در همین راستا بسته‌های آب معدنی در اختیار آنها قرار گرفت.

آمون جمع‌آوری دیگر کمک‌های مردمی در مساجد استان برای مردم سیل زده را یادآور شد و ادامه داد: امروز حمایت از سیل زدگان یک وظیفه انسانی است و در همین راستا نوجوانان و جوانان مسجد دست در دست هم داده‌اند تا کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه کانون‌های مساجد جلوه‌ای از ایثار و جهاد است، افزود: این فعالیت‌های نیکوکارانه نشان می‌دهد که روحیه جهادی مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه در جامعه جاری و ساری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301752

مهمترین اخبار ایران و جهان: