نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 17:12

برنامه‌های اوقات فراغت البرز با توزیع عادلانه امکانات اجرا شود

قزوین- فرماندار البرز گفت: در حوزه اوقات فراغت باید با تمرکز بر همه ظرفیت‌ها باید توزیع عادلانه امکانات صورت گیرد و از اقدامات جزیره‌ای خودداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی غفوری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: با توجه بر ویژگی‌های جمعیتی شهرستان البرز که در حال رشد است، حوزه آموزش و پرورش نیازمند نگاه و توجه ویژه‌ای می‌باشد تا بتواند سرانه‌های لازم را تأمین کند، در همین راستا باید آموزش پرورش با منطقه بندی منطقی و اختیارات کافی بتواند عملکرد بهتری را داشته باشد تا بقیه دستگاه‌ها هم موظف به همیاری با آموزش پروش باشند.

وی افزود: موضوعات مرتبط در حوزه پرورش بسیار حائز اهمیت است، اما باید نظام آموزش نیز با توجه بر نتایج کنکور و برپایی نمایشگاه مشاغل مورد ارزیابی قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود و بدانیم باید در چه زمینه‌ای برای ارتقای وضعیت آموزشی شهرستان بیشتر برنامه‌ریزی کنیم.

غفوری در خصوص ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: موضوع اوقات فراغت با توجه به اهمیتی که دارد، باید مطابق دستورالعمل‌ها و مصوبات مرتبط و با قید فوریت برنامه‌ریزی شود و بعد از اجرای طرح‌ها نظارت و ارزیابی نیز صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در سال گذشته، گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان همواره ثابت کرده که پای کار است و این موضوع در هماهنگی برگزاری امتحانات سراسری قابل مشاهده بود که قابل تحسین است و امیدواریم بتوانیم با همراهی و حسن نیت دولت محترم و برنامه‌ریزی مناسب در استان و شهرستان، به سمت عدالت در آموزش و پرورش حرکت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302452

مهمترین اخبار ایران و جهان: