نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 13:21

مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولان گیلان برگزار می شود

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولان استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقه فرهنگی «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین استانی در این استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این مسابقه فرهنگی از امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه به صورت مجازی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقه فرهنگی که با هدف مرور و تبیین بیانیه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات و مسائل مهم کشور برگزار می‌شود، افزود: مسئولین استانی می‌توانند با ارسال پیامکی حاوی لینک صفحه مجازی مسابقه به نشانی yun.ir/qwy۴j۸ در این مسابقه شرکت کنند.

تقوی ادامه داد: همه مسئولین استانی اعم از؛ مسئولین ارشد استانی، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌ها، شهرداران، بخشداران و رؤسای ادارات می‌توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری ضمن پاسخگویی به ۱۵ سوال منتخب، در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی، از برگزیدگان مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» همزمان با روز ۱۷ اسفندماه و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) تقدیر و لوح یادبود این مسابقه نیز اهدا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های گیلان ادامه داد: بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» است که «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم می‌زند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024696

مهمترین اخبار ایران و جهان: