نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 09:17

طلسم شکنی طارمی در شب باخت و ۹ نفره شدن پورتو/ قهرمانی دور شد

تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال میزبان ژیل ویسنته بود و با نتیجه ۲ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه که شب گذشته برگزار شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی با تیم پورتو اتفاقات عجیبی را تجربه کرد. او موفق شد در دقیقه ۴ گل نخست بازی را با انجام یک کار تیمی و پاسکاری های زیبا که خودش پایه گذار آن بود به ثمر برساند.

طارمی که در چهار دیدار گذشته پورتو گلزنی نکرده بود با این گل طلسم خود را شکست.

این مهاجم البته در ثانیه ۱۳ بازی هم دروازه ژیل ویسنته را باز کرد که این گل آفساید اعلام شد.

در حالی که پورتو برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این مسابقه نیاز داشت، در هر نیمه یک بازیکن اخراجی داد تا ۹ نفره از کسب سه امتیاز این بازی خانگی باز بماند. ابتدا ژائو ماریو در دقیقه ۳۵ و سپس اوریبه در دقیقه ۵۲ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

پورتو همچنین در نیمه دوم موفق شد گل دوم و تساوی را وارد دروازه حریف کند اما VAR این گل را مردود اعلام کرد.

علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته که مصدوم است در فهرست این تیم مقابل پورتو حضور نداشت.

با این نتیجه، پورتو ۵۱ امتیازی و در رده دوم جدول باقی ماند؛ در حالی که فاصله اش با بنفیکا در صدر جدول به ۸ امتیاز افزایش یافت. به این ترتیب یاران طارمی که فصل گذشته جام قهرمانی را بالای سر بردند بعید است امسال بتوانند از این عنوان خود دفاع کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060208

مهمترین اخبار ایران و جهان: