نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:57

مدیریت گرانی ها باید به اولویت نخست قوای سه گانه تبدیل شود

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به افزایش روزافزون قیمت برخی از کالاها و خدمات در جامعه، گفت: مدیریت گرانی ها باید به اولویت نخست قوای سه گانه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: قوه مجریه، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه باید با تمرکز ویژه به مسئله گرانی ها بپردازند، موضوع گرانی باید به اولویت نخست قوای سه گانه کشور تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: مقابله با گرانی نیازمند برنامه‌ریزی منسجم همه دستگاه های دخیل بوده و لازم است برای حل این‌مشکل همه پای کار باشند.

وی گفت: بررسی و نتیجه اقدامات انجام شده برای مهار گرانی، باید به صورت شفاف و دقیق به مردم اطلاع رسانی شود؛ این موضوع سبب خواهد شد تا دشمنان در القای ناتوانی مدیریت درکشور ناکام بمانند.

امام جمعه گرگان افزود: دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد باید به دنبال توانمندسازی نیازمندان جامعه باشند و با اشتغال آفرینی زمینه خوداتکایی افراد نیازمند را فراهم کنند.

وی گفت: طرح مسئله فقر باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد زیرا نداری و فقر زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه خواهد بود.

نورمفیدی همچنین در خصوص اجرای قانون مولدسازی از سوی دولت سیزدهم، اظهار کرد: این موضوع باید بر مبنای سیاست های کلان نظام اجرایی و درآمد حاصل از فروش املاک برای مردم و توسعه و پیشرفت پروژه های نیمه تمام کشور هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: مقوله فروش مدارس خیرساز در قالب قانون مولدسازی از سوی دولت تکذیب شده اما کارشناسان و مدیران باید دقت کنند تا این مسئله هرگز اجرایی نشود زیرا سبب دلزدگی خیران و مشارکت آنها در امر مدرسه سازی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070096

مهمترین اخبار ایران و جهان: