نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 15:23

رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت‌زدایی سرلوحه کار مسئولان باشد

امام جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت‌زدایی سرلوحه کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در کشور، اظهار کرد:   مطالبه مردم، جدیت و تلاش دولت برای رفع فقر و محرومیت مهم‌ترین مسئله‌ امروز در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: هر کاری که در کشور انجام می‌شود باید در راستای رفع فقر و مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق در زندگی مردم باشد

وی تصریح کرد: ایران دارای منابع، معادن و در مجموع ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است و همت دولت باید به سمتی باشد که مشکلات معیشتی و محرومیت را از بین ببرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه پیامبر(ص) نسبت به فقرا بسیار مهربان بود و گفت:  مسئولان باید منش و رفتار حضرت رسول(ص) را سرلوحه کار خود قرار دهد و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.

وی گفت:  امروز کسانی که به دستورات خداوند و پیامبر(ص) عمل کنند، شان‌ آنها از صحابه دوران رسول‌الله(ص) بالاتر است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به رفع تمام مشکلات نیست افزود:  مردم و دستگاه‌ها باید دولتمردان را در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و ایجاد توسعه و آبادانی یاری دهند.

وی در ادامه به بارش سنگین برف در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت:  تلاش شهرداری سنندج، نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه در شرایط سخت و سرمای پیش آمده قابل تقدیر بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 987064

مهمترین اخبار ایران و جهان: