نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 10:03

پدیده سرقت درختان در همدان فعلا خاتمه یافته است/ قطع درختان برای مصارف صنعتی

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه پدیده سرقت درختان در همدان فعلا خاتمه یافته است گفت: بازرسی‌ها و گشت‌های به موقع شهرداری و اطلاع‌رسانی لازم و ورود دستگاه قضایی باعث شد قضیه خاتمه یابد.

حامد جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه متاسفانه امسال با قطع و سرقت درختان باغات و خیابان‌های همدان مواجه بودیم اظهار کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی سارقان دستگیر شدند و مسئله خاتمه یافت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری با گشت و بازرسی و اطلاع‌رسانی به موقع توانست جلوی قضیه را بگیرد گفت: مردم نقش مهمی در جلوگیری از سرقت‌ها دارند و به محض مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ و یا سازمان سیما و منظر شهرداری  اطلاع‌ دهند.

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تاکید به اینکه ایام نوروز گزارش‌ شد که تقریبا ۴۰ اصله درخت در منطقه عباس‌آباد توسط سارقان قطع شده که ورود به موقع جلوی این قضیه را گرفت عنوان کرد: خوشبختانه موضوع سرقت درختان در همدان فعلا خاتمه یافته است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش‌ها بیشتر درختانی که برای مصارف صنعتی استفاده می‌شوند قطع شده بودند گفت: ما نیز حساس شدیم و به این موضوع ورود کردیم.

جلیلوند خاطرنشان کرد: این پدیده‌ را اخیرا در همدان شاهد بودیم قبلا وجود نداشت اما خوشبختانه ورود به موقع باعث شد به سرعت دست سرقان رو شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204464

مهمترین اخبار ایران و جهان: