نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:36

ورزشگاه «سردار آزادگان» آماده میزبانی از لیگ برتر فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در حال حاضر چالش خاصی در ورزشگاه سردار آزادگان وجود ندارد و صرفا چند مشکل جزئی مانند اسکوربرد، کمدها و بخش vip باقی مانده است که رفع و تامین آن ها در دستور کار قرار گرفته تا این ورزشگاه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر باشد.

عباس علایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای با حضور استاندار قزوین، مدیرعامل سرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور پیرامون بررسی روند آمادگی ورزشگاه سردار آزادگان از مسابقات تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر فصل آینده برگزار شد.

وی افزود: به دنبال این جلسه و همچنین بازدید میدانی که از ورزشگاه سردار آزادگان صورت گرفت، اجرای امور مرتبط با آماده سازی این ورزشی بین دستگاه های مرتبط تقسیم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر چالش خاصی در ورزشگاه سردار آزادگان وجود ندارد و صرفا چند مشکل جزئی مانند اسکوربرد و ورودی گیت ها، کمدها و بخش vip باقی مانده است.

علایی مقدم اضافه کرد: در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور رقم مورد نیاز جهت تامین مواردی اعم از اسکوربرد، آسانسور و ... را برآورد کرده و برخی موارد دیگر نیز به مشاور نیاز دارد. انشاالله در ایام باقی مانده مشکلات موجود رفع می شود تا ورزشگاه سردار آزادگان به بهترین شکل آماده میزبانی از لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی ریکاوری زمین چمن ورزشگاه در حال انجام است و مشکلی برای اخذ تاییدیه سازمان لیگ در این خصوص نمی‌باشد و ما درصدد آن هستیم با این تاییدیه در آینده میزبان برگزاری بازی های بزرگتر در این ورزشگاه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: در تقسیم کار صورت گرفته، مقرر شد گیت های ورودی با بودجه ای بالغ بر ۴ تا ۵ میلیارد تومان از سوی استانداری قزوین انجام شود و باقی مبلغ مورد نیاز نیز از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تخصیص داده شود. یک سری از اقدامات هم از سوی سازمان لیگ انجام خواهد شد‌.

علایی مقدم در پایان بیان کرد: ظرفیت ورزشگاه سردار آزادگان ۱۵ هزار نفر می‌باشد که امیدواریم با حمایت و همراهی مردم شاهد میزبانی خوبی از تیم های لیگ برتری باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1246420

مهمترین اخبار ایران و جهان: