نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 17:51

مهلت نوبت‌گیری سنجش نوآموزان تا ۳۰ اردیبهشت

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مهلت نوبت گیری برای سنجش نوآموزان بدو ورود، تا ۳۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

کلام الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه سنجش نزدیک به ۱۳ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به اتمام رسیده است، اظهار کرد: مهلت نوبت گیری برای سنجش نوآموزان بدو ورود تا ۳۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی با اشاره به شعار ثبت نام مطلوب، عدالت محوری، خانواده مداری خاطرنشان کرد: ثبت نام از کلاس اولی‌ها شروع شده است و دانش آموزان میان پایه دوره ابتدایی نیز به صورت الکترونیکی بعد از ثبت نمرات ثبت نام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه مهلت نوبت گیری برای سنجش نوآموزان بدو ورود تا ۳۰ اردیبهشت ماه تمدید شده است، از اولیا خواست تا برای ثبت نام نوآموزان به منظور سنجش در اسرع وقت اقدام کنند.

صفری از شروع ثبت نام در پایه هفته از اول تیرماه خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام پایه دهم متوسطه نیز بعد از صدور هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مدارس دولتی هنگام ثبت نام دریافت هرگونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه، هزینه کتب درسی و لباس کار هنرستان ممنوع است اما مدیران مدارس می‌توانند کمک‌های داوطلبانه از سوی والدین را بعد از زمان ثبت نام دریافت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214264

مهمترین اخبار ایران و جهان: