نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 03:01

مهلت دوهفته‌ای استاندار بوشهر برای واگذاری زمین طرح ملی مسکن به متقاضیان

استاندار بوشهر گفت: نهادهای ذیربط موظف به واگذاری دوهزار قطعه زمین طی دو هفته آینده و پرداخت ۲۰۰ فقره تسهیلات خودمالکی به متقاضیان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر یکشنبه‌شب در بیست‌وششمین نشست شورای مسکن استان بوشهر، اظهار داشت: نحوه واگذاری زمین طرح ملی مسکن در بوشهر، کند است و باید تسریع شود.

وی با اشاره به لزوم تسهیل واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: نهادهای ذیربط موظف به واگذاری دوهزار قطعه زمین طی دو هفته آینده و پرداخت ۲۰۰ فقره تسهیلات خودمالکی به متقاضیان هستند.

محمدی‌زاده بیان کرد: هزار و ۶۸۸ قطعه زمین برای خانواده‌های شاهد استان بوشهر تامین شده است که از این زمین‌ها، تعداد ۷۱۱ قطعه در دشتستان، ۶۸۹ قطعه در بوشهر و ۲۸۸ قطعه نیز در سایر شهرستان‌های استان به خانواده معزز شاهد واگذار می‌شود.

وی درباره واگذاری زمین به نهادهای حمایتی، بیان کرد: کمیته امداد ۴۶۶ متقاضی دارد که تاکنون ۱۹۹ قطعه زمین واگذار شده و ۲۶۷ قطعه زمین نیز در یک ماه آینده واگذار خواهد شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: ۲۵۳ متقاضی نیز از افراد تحت‌پوشش سازمان بهزیستی است که تاکنون تعداد ۱۵۴ قطعه واگذار و ۹۹ قطعه نیز در دو هفته آینده واگذار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630264

مهمترین اخبار ایران و جهان: