نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 15:17

ضربه به تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک و کشف سلاح و مواد منفجره

رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق با تعدادی اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک درگیر و ضمن هلاکت یکی از تروریستها، مقادیر بسیار زیادی سلاح و مهمات مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب را در یک خودروی آنها کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، برابر رصد صورت گرفته و ایجاد اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق مبنی بر وجود تعدادی از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه عمومی راسک (روستای کشک) محدوده سد پیشین، نهایتاً نیروهای خودی در تاریخ  26 دی ماه 1402 با عناصر تروریست درگیر شده و طی این درگیری یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و سایر اعضای تیم متواری شده که توسط نیروهای سپاه و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفته و اقدام علیه باقیمانده عناصر تروریسم در دستور کار است .

همچنین مقادیر بسیار زیادی سلاح و مهمات مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب در یک خودرو از تیم مذکور کشف شده است که با توجه به تعداد و نوع کشفیات گروهک مذکور قصد اقدام تروریستی با حجم بالا را در منطقه داشته است .

گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام علیه فرماندهان و مردم مظلوم بلوچ را در سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد را در پرونده جنایات خود دارد.

همچنین اقلام انتحاری علیه نمازگزاران در مساجد جامع و امام (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم مظلوم استان شده است را در کارنامه ننگین خود دارد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641064

مهمترین اخبار ایران و جهان: