نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 08:48

تقابل غول کُش با غول اصفهانی در ایستگاه پایانی نیم فصل اول

دو تیم شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم شمس آذر قزوین مقابل سپاهان اصفهان صف آرایی می کند.

این دیدار از ساعت ۱۵:۳٠ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد و طبق اعلام مدیریت باشگاه شمس آذر، تماشای بازی امروز برای هواداران رایگان شده است.

شمس آذری ها در حالی در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر از تیم دوم جدول مسابقات پذیرایی می کنند که سعید دقیقی سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی مقابل پرسپولیس به همراه ندارند.

مهرداد کریمیان مربی شمس آذر روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و سرمربی سپاهان جزو بهترین سرمربی‌های لیگ برتر ایران به شمار می‌رود و به همین جهت باید شجاع تر از بازی های گذشته، در این میدان حاضر شویم.

وی با بیان اینکه شمس آذر مقابل سپاهان، جسور و با برنامه وارد میدان می شود، افزود: سپاهان همیشه یک تیم قدرتمند بوده و در حال حاضر هم به مرحله بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اما برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم و تلاش خواهیم کرد همچون گذشته، بازی خود را انجام دهیم.

گفتنی است شمس آذر قزوین در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و در صورت کسب امتیاز در بازی امروز می تواند در پایان نیم فصل اول، جایگاه تک رقمی خود را تثبیت کند.

سپاهان نیز که طی روزهای اخیر درگیر حواشی ناشی اعلام رقم قرارداد تعدادی از بازیکنان خود است، امروز به میدان می آید تا با کسب پیروزی، عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622520

مهمترین اخبار ایران و جهان: