نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 21:11

قدرت ایران دشمنان را به حیرت وا داشته است

فرمانده اسبق سپاه روح‌الله در استان‌ مرکزی گفت: انقلاب امروز به برکت خون‌ مطهر شهدا به یک قدرت تبدیل شده و ملت ایران نیز عظمتی آفریده که دشمنان را به حیرت وا داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند سردار مهدی صدیق امشب در یادواره فرماندهان ، ۱۱۰ شهید عملیات کربلای ۵ و شهید محمد حسین محجوب در مسجد جامع نهاوند اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید مسئولین و مدیران آن را سرلوحه کار خود قرار دهند توجه به سخنان و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه رهبری اشراف کاملی به مسائل دارند و در برهه‌های مختلف توانسته‌اند کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی به مرحله‌‌ای رسیده که دشمن را زمین‌گیر کرده است.

فرمانده اسبق سپاه روح‌الله در استان‌ مرکزی با اشاره به مقام و منزلت شهدا و عمل به تکلیف خود گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از شهدای دشت کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع از دین حضور یافتند.

وی تصریح کرد: حضرت اباعبدالله(ع) اهداف والایی برای قیام خود داشت که ملت ایران نیز به رهبری امام(ره) با بهره‌گیری از قیام عاشورا و اهداف والای ایشان که ولایتمداری، تبیین فرهنگ دینی و اسلامی و مبارزه با ظلم بود قیام کردند.

سردار صدیق اضافه کرد: ملت ایران با اقتدا به شهدای دشت کربلا در صحنه حاضر شده و با ایثار خود انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی گفت: امروز ما پاسدار و نگهبان حکومت اسلامی هستیم و با تمام توان از ارزش‌هایی که ثمره خون هزاران شهید و جانبازی رزمندگان دلیر این مرز و بوم است دفاع می‌کنیم.

فرمانده اسبق سپاه روح‌الله در استان‌ مرکزی بیان کرد: در وصایای بسیاری از شهدا به اصل ولایت تاکید شده و این نشان از آن دارد که خواسته شهدا از ما ولایتمداری و حرکت در خط ولایت فقیه است.

وی افزود: انقلاب امروز به برکت خون‌ مطهر شهدا به یک قدرت تبدیل شده و ملت ایران نیز عظمتی آفریده که دشمنان را به حیرت وا داشته است.

سردار صدیق برگزاری یادواره‌های شهدا را عامل زنده نگهداشتن اهداف آنها و ادامه راه آنان عنوان کرد و گفت: الگو قرار دادن شهدا در مسیر زندگی و حرکت در راستای اهداف انقلاب و ولایت فقیه از اهداف این یادواره‌ها است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642320

مهمترین اخبار ایران و جهان: