نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 22:46

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه دلدادگان مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و شهادت جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه شد، موجب تأثر و تألم فراوان ملت شریف ایران اسلامی و کرمانشاهیان غیور شد.

این جنایت وحشیانه سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

این واقعیت بیش از گذشته عیان است که بدخواهان و دشمنان ملت ایران در حال اثبات علنی دشمنی خود با ملت ایران با انواع توطئه‌ها و جنایت‌ها هستند و در این مسیر از حمله به بازار و اقتصاد و سامانه سوخت کشور گرفته تا ترور مستقیم سرداران والامقام و کشتار مردم عادی و بی‌گناه هیچ ابایی ندارند. البته به فضل الهی خون شهدای اخیر، پیروزی و غلبه جبهه مقاومت بر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی و حامیانش را در پی خواهد داشت. مجازات شایسته عاملان و آمران حادثه کرمان و جنایات اخیر خواسته قطعی مردم شریف و داغدار است که ان‌شاءالله با تلاش و اقتدار دستگاه‌های امنیتی و قضایی تحقق خواهد یافت.

این‌جانبان از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله) ملت ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

محمد طیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626020

مهمترین اخبار ایران و جهان: