نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 09:35

ارائه خدمات دندانپزشکی به 150 مددجوی کمیته امداد در قم

در دومین اقدام جهادی دندانپزشکان کشور و استان قم، دندان‌های 150 مددجوی کمیته امداد استان قم به صورت کاملا رایگان، ویزیت، عصب کشی، جرمگیری، ترمیم و جراحی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد نجفی فرمانده قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پیشگیری از بیماری، مهمتر از درمان است عنوان کرد: رویکرد کمیته امداد و گروه‌های جهادی نیز پیشگیری از بیمار شدن نیازمندان است تا در آینده شاهد بیماری‌های غیر قابل درمان نباشیم.
 
نجفی با بیان اینکه این اقدام جهادی برای دومین بار در کمیته امداد استان قم انجام شد، افزود: در نخستین مرحله از این طرح ارزشمند 200 مددجوی نیازمند خدمات دندانپزشکی شناسایی شدند که دندان‌های 70 نفر از آنها درست شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این طرح نیز 150 مددجو ویزیت و معاینه شدند که به 124 نفر از آنها خدمات دندانپزشکی ارائه شد و بقیه به‌دلایل تخصصی بودن خدمات به پزشکان مربوطه ارجاع شدند.
 
فرمانده قرارگاه حاج عبدالله والی با اشاره به توجه کمیته امداد به سلامت کودکان و نوجوانان تحت حمایت گفت: در این مرحله از ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد استان قم، 65 کودک و نوجوان نیز در بین افراد شناسایی شده حضور داشتند که خدمات، به صورت کامل به آنها نیز ارائه شد.
 
قائم‌مقام کمیته امداد استان قم در پایان از دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده دندانپزشکی استان قم، قرارگاه جهادی مرحوم حاج‌عبدالله والی و گروه‌های جهادی سفیران سلامت و دهکده جهانی که در این امر خداپسندانه کمیته امداد را یاری کردند قدردانی کرد.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584664

مهمترین اخبار ایران و جهان: