نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 19:40

لازمه شناخت اسلام بهره‌گیری از قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: لازمه شناخت اسلام بهره‌گیری از قرآن است که دین را به بهترین وجه برای امت بیان کرده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز، حجت‌الاسلام رضا نوری امام‌جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در آیین پایانی چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهیدپرور خراسان شمالی که با حضور بی‌نظیر خود سبب شدند تا این خطه به عنوان استان قرآنی و عاشق به قرآن معرفی شود، سعادت، قدرت و عاقبت‌به‌خیری یک ملت را مرهون وجود یک نگاه مثبت و جهان‌بینی متعالی و برنامه مترقی دانست که دین عرضه می‌کند.

 وی با بیان این که امروز مفتخریم که در تمام دنیا جهان‌بینی بهتر و متعالی‌تر از اسلام وجود ندارد، گفت: لازمه شناخت اسلام بهره‌گیری از قرآن است که دین را به بهترین وجه برای امت بیان کرده است.

 امام‌جمعه بجنورد بر ضرورت توجه به این کتاب آسمانی سخن گفت و از مردم خواست تا قرآن بخوانند و از موعظه‌هایش استفاده کرده و خانه‌هایشان را با قرآن، نورانی کنند.

 وی با بیان این که تمام ادیان با آمدن دین اسلام و این کتاب آسمانی زمین خوردند، اما ملت آخرالزمانی به برکت قرآن عزت پیدا کرده است، قرآن را قانون اساسی کل جهان در دوره آخرالزمان برشمرد.

 پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599320

مهمترین اخبار ایران و جهان: