نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 13:32

احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک شهید رجایی مشهد سرعت می‌گیرد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال شرق مشهد در شهرک شهید رجایی گفت: به درخواست استانداری خراسان رضوی از محل مولدسازی کمک می کنیم تا این بیمارستان در پایان سال آینده برای مردم قابل بهره‌برداری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مالک رحمتی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور به همراه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از روند احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی واقع در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم برای حاشیه شهر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است، پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی بوده که خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

رحمتی با اشاره به زمان بهره‌برداری از این پروژه افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان سال ۱۴۰۳ بخش اعظمی از این بیمارستان زیر بار عملیاتی خواهد رفت.

وی با بیان اینکه منابع لازم برای احداث این بیمارستان تامین شده است، عنوان کرد: با بهره‌گیری از مولدسازی و صرف قسمتی از درآمدهای این بخش، پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری خواهند رسید. در این راستا یکی از اهداف سفر ما به خراسان رضوی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از مولدسازی است.

بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم (ص) واقع در حاشیه شهر مشهد هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی برخوردار بوده و بخش‌های طب اورژانس، بخش زنان، بخش‌های عمومی ۴ گانه و تمامی بخش‌های کامل یک بیمارستان مجهز را دارا است.

با بهره‌برداری از این بیمارستان، جمعیت حاشیه شهر مشهد به طور کامل تحت پوشش قرار خواهند گرفت و عملا بار مراجعه به مراکز درمانی در سطح شهر کاهش پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611620

مهمترین اخبار ایران و جهان: