نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 14:59

حمایت وزیر اقتصاد از تامین مالی تکمیل پروژه لایروبی ساحل بندرگز

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش ما بر این است بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، شرایط تکمیل لایروبی ساحل بندرگز را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان خاندوزی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ما بر این است بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، شرایط تکمیل لایروبی ساحل بندرگز را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت ساحل و اقتصاد دریامحور یکی از مسائل مهمی است که توسعه آن از جمله برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با احیای خلیج گرگان و زنده شدن این منطقه هدف ما این است مردم شیرینی احیای این خلیج را بچشند.

خاندوزی تاکید کرد: نگاه ما در دولت سیزدهم نگاه توسعه‌محوز با بهره‌گیری از توان داخلی است و بدون شک با ظرفیت‌های قانونی موجود می‌توان اقدامات بزرگی را رقم زد.

وی افزود: آینده ایران آینده روشنی است و همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز از سفر رئیس جمهور به استان گلستان به عنوانی یکی از اعضای هیات دولت به شهرهای غرب استان گلستان سفر کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک استان گلستان، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد این استان شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612464

مهمترین اخبار ایران و جهان: